قیمت طلا امروز ۲۶ شهریور ۹۹-راهبرد معاصر

قیمت طلا امروز ۲۶ شهریور ۹۹

قیمت طلا امروز ۲۶ شهریور ۹۹ اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 16
کد خبر: ۵۹۱۸۰

به گزارش راهبرد معاصر، به توجه به نوسانات شدید قیمت طلا در روز‌های اخیر و شوکه شدن از این همه افزایش قیمت و نوسان امروز قیمت این فلز گرانبها دوباره دستخوش تغییراتی بود و امروز چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۹ قیمت طلا نسبت به روز گذشته افزایش را تجربه کرد. در ادامه این خبر علاوه بر مروری بر قیمت طلا در روز گذشته قیمت طلا امروز چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۹ را نیز می‌آوریم.

 

روز گذشته قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 214 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 594هزار تومان و هر مثقال طلا 5میلیون و 262 هزار تومان ارزش‌گذاری شد  و فعالان بازار، علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر را افزایش چشم‌گیر قیمت ارز می‌دانند و می‌گویند: از یکی دو روز گذشته تقاضا برای خرید طلای خام و سکه در بازار افزایش یافته و همین امر موجب افزایش حباب سکه شد.

 

دربازار جهانی نیز قیمت هر اونس طلا امروز با نیم درصد رشد به 1966 دلار و 56 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز و برای تحویل در ماه دسامبر با 0.69 درصد رشد به 1977 دلار و 30 سنت رسید.

 

ادوارد میر تحلیلگر موسسه کپیتال مارکتس در این باره گفت: «علت عمده رشد قیمت طلا تضعیف ارزش دلار و همچنین کاهش بازدهی اوراق خزانه داری آمریکا بوده است.»

 

قیمت طلا امروز ۲۶ شهریور ۹۹

تغییر قیمت لحظه نوع
(۰.۸۳%) ۱,۰۰۰,۰۰۰ ۱۲۱,۰۰۰,۰۰۰ سکه بهار آزادی
(-۰.۰۲%) -۲۰,۰۰۰ ۱۲۷,۸۹۰,۰۰۰ سکه طرح جدید
(۰.۰۳%) ۴,۰۰۰ ۱۲,۱۹۴,۰۰۰ گرم طلای 18
(۰.۰۴%) ۶,۰۰۰ ۱۶,۲۵۹,۰۰۰ گرم طلای 24
(-۰.۰۴%) -۲۰,۰۰۰ ۵۲,۸۰۰,۰۰۰ مثقال طلا
(-۰.۰۱%) -۲۱ ۱,۹۵۹.۴۳ انس طلادلار
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده